BSO / Kinderopvang Vivikids

Vivikids is onderdeel van kindcentrum 'de Bron' en biedt professionele opvang aan:
·         Kinderopvang kinderen van 0 tot 4 jaar
·         BSO opvang aan kinderen van 4 tot 14 jaar

Dit alles wordt aangeboden in en veilige, sfeervolle, prettige omgeving onder leiding van vaste gediplomeerde pedagogische medewerkers.

Wij vinden regelmaat belangrijk voor kinderen en bieden hen tijdens de opvang veiligheid, structuur en oprechte zorg. Daarnaast geven de kinderen de gelegenheid hun eigen mogelijkheden te laten ontdekken en ontwikkelen, in hun eigen tempo en op hun eigen wijze. Wij zullen de kinderen zoveel mogelijk aanmoedigen en positief benaderen zodat zij een positief zelfbeeld kunnen ontwikkelen. Zowel de emotionele als lichamelijke veiligheid zijn voor ons belangrijk. We nemen de gevoelens van kinderen serieus, er is tijd om te knuffelen, praten en naar hun vragen of ideeën te luisteren.

Binnen het kindcentrum werken Pedagogische medewerkers en leerkrachten nauw samen.

Vivikids voldoet aan de kwaliteitseisen van de wet kinderopvang, en gebouw en ruimtes zijn goedgekeurd door de brandweer. Hiermee staat Vivikids geregistreerd in het Register Kinderopvang van de gemeente Emmen en hierdoor kunnen ouders kinderopvangtoeslag ontvangen van de belastingdienst.

Vivikids is geopend van 6.30 uur tot 19.00 uur en 52 weken per jaar geopend. Vivikids biedt vaste opvang, flexibele opvang (geen minimale afname) en: uurtje factuurtje.

Mochten er vragen/opmerkingen zijn of wilt u eens komen kijken bel of mail gerust!

U kunt rechtstreeks bellen:
Kinderopvang: 06-82141519
BuitenSchoolse Opvang: 06-82858361