BSO Vivikids

is gevestigd in IKC De Bron in Nieuw-Amsterdam, waar we de beschikking hebben over drie ruime lokalen. We bieden hier buitenschoolse opvang voor kinderen van 4 t/m 12 jaar.
U vindt ons op deze locatie: CBS de Bron, Ganzenroer 2, 7833 GH Nieuw Amsterdam, via de ingang voor de kleuterschool.

De voorschoolse opvang is vanaf 6.30 uur.
De naschoolse opvang is alle schooldagen van de week geopend,  tot 19.00 uur.
Tijdens vakantieopvang en margedagen gelden dezelfde openingstijden en bieden we een uitgebreid activiteitenprogramma.

Samenwerking

Wij werken nauw samen met christelijke basisschool De Bron en voorschool De Bron, waarmee we samen in het IKC “Kindcentrum De Bron” zitten. Daarnaast hebben we een nauwe samenwerking met KDV Vivikids te Veenoord. In het IKC is een logopediste aanwezig waar ook kinderen van de BSO af en toe naar toe gaan wanneer ze bij ons zijn.
We halen en brengen ook elke dag kinderen van en naar openbare basisschool “De Bascule” in Nieuw-Amsterdam (hiervoor wordt een vergoeding in rekening gebracht).

Dagindeling:

7.00-8.15/8.30 uur:  Voorschoolse opvang. 8.00 de kleinste kinderen naar de klas brengen en eventueel kinderen naar andere school brengen.
11.45/12.00 uur: Kinderen van andere school halen of opwachten in de gang van De Bron. Brood eten en drinken. BSO Vivikids verzorgt het brood /beleg/ drinken/koekjes. Aangepaste voeding wordt in overleg met de ouders geregeld.
14.15 uur: Kinderen van andere school halen of opwachten in de gang van De Bron. Dan samen iets drinken en een koekje eten. Daarna vrij spelen.
Einde van de dag: De kinderen worden opgehaald door hun ouders/verzorgers.

Op de BSO mogen kinderen lekker vrij spelen. Wij bieden leuke activiteiten aan. De kinderen mogen zelf beslissen was ze willen doen. In de vakanties bieden we een speciaal activiteitenprogramma, aangepast op groepsgrootte en de kinderen. Daarnaast maken we ook geregeld uitstapjes.

Inspectie

Alle locaties zijn geregistreerd in het Landelijk Register Kinderopvang. Dat betekent dat de kwaliteit van de voorziening regelmatig wordt geïnspecteerd door de GGD. Wilt u de rapporten van de locatie van uw kind bekijken?
Klik dan hier.

Adresgegevens: