Vervanging bij ziekte en lesuitval

Voor vervanging van leerkrachten heeft Viviani een eigen vervangerspool. Meestal is er een invaller beschikbaar. Toch kan het ook voorkomen dat een groep niet op school les kan krijgen. Wanneer lesgeven niet mogelijk is, is er maar één oplossing: de kinderen gaan naar huis. Het is belangrijk dat ouders die tijdens schooltijden niet thuis zijn een opvangadres hebben voor hun kind(eren), zodat het kind naar het opvangadres kan gaan en er geen zorgen zijn over opvang bij calamiteiten.
Wanneer er geen vervanging beschikbaar is, en er is geen mogelijkheid om de groep op school les te geven, wordt dit via de ouderapp Parro zo op tijd mogelijk gecommuniceerd naar alle ouders van de desbetreffende groep.