Ouderbijdrage

Van ieder ingeschreven kind wordt een vrijwillige ouderbijdrage gevraagd, welke dit jaar € 24,- bedraagt. (normaal is dit €55, maar ivm corona hebben we vorig schooljaar een aanzienlijk bedrag niet kunnen uitgeven aan schoolreisjes e.d.. Dat hebben we dit jaar in mindering gebracht voor de ouders die vorig jaar het volle bedrag hebben bijgedragen) Hiervan worden diverse activiteiten betaald, waaronder de kosten van het schoolreisje van groep 1 t/m groep 7, de kosten voor het sinterklaasfeest en de kosten voor de kerstviering.

Dit bedrag wordt automatisch geïncasseerd via rekeningnummer NL06 RABO 0104.3818.41 van Stichting Steun aan CB De Bron. De incasso’s vinden plaats in oktober (eerste kind), januari (tweede kind), april (derde kind) en juli (vierde kind). Wanneer uw kind in de loop van het schooljaar op school komt wordt er een ouderbijdrage vastgesteld naar rato van de activiteiten die nog gaan komen.

Voor de kinderen van groep 8 wordt een extra bijdrage gevraagd voor het schoolkamp, welke in gedeelten geïncasseerd wordt. De hoogte van dit bedrag wordt in de loop van het jaar bekendgemaakt en in overleg met de medezeggenschapsraad vastgesteld.