Zorg als plicht

Wij zien het als onze plicht om ervoor te zorgen dat ons onderwijs van goede kwaliteit is en blijft. Daarom hanteren wij een systeem van kwaliteitszorg, waarbij wij ons onder meer baseren op tevredenheids-onderzoeken bij ouders, leerkrachten en kinderen.
Ook het resultaatgericht werken en de eisen die Viviani stelt aan goed onderwijs in haar scholen zijn voor ons een belangrijk uitgangspunt.
We gebruiken het online administratiesysteem ParnasSys en een Kwaliteit Management Systeem om ervoor te zorgen dat de kwaliteit op orde is en blijft.

Inspectie van het Onderwijs

De Inspectie van het Onderwijs doet regelmatig onderzoek naar de kwaliteit van het onderwijs en of onze school voldoet aan de regelgeving van het Ministerie van Onderwijs. We leveren jaarlijks de gevraagde gegevens aan bij de Inspectie van het Onderwijs.

Resultaten van het onderwijs

De resultaten van ons onderwijs, de uitstroomgegevens en de context van de resultaten staan op de website